
ردیابی ایمیل چطور انجام می شود
بسیاری از ما روزانه ایمیلهای کاری یا غیر کاری زیادی دریافت میکنیم که حاوی متن، لینک، تصاویر یا فایلهای پیوست هستند. این ایمیلها میتوانند حاوی جزئیاتی باشند که اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل ما با ایمیل استخراج کرده و در اختیار فرستنده ایمیل قرار دهند. این کار به ارسال کننده پیام کمک میکند که ارتباط مخاطبان خود با پیام ایمیل ردیابی کند. در این مقاله قصد داریم مسئله ردیابی ایمیل را توضیح دهیم و ببینیم چطور کسب و کارها با اهداف تجاری خود ردیابی ایمیل را اجرا کرده و چه اطلاعاتی به دست میآورند.
ردیابی ایمیل چیست ردیابی ایمیل که معمولا به همراه کمپینهای بازاریابی ایمیلی اجرا میشود، میتواند جزئیاتی در مورد اینکه آیا مخاطب با ایمیل و محتوای آن تعامل داشته یا خیر، و اینکه چگونه این تعامل را برقرار کرده است، در اختیار فرستنده ایمیل قرار دهد. میتوان گفت که در حال حاضر هیچ استانداردی برای ردیابی ایمیل وجود ندارد و معیارهای ردیابی مخاطب که در صفحات وب استفاده میشوند -مانند کوکیها و بیکنهای وب که میتوانند باز کردن صفحات وب و کلیک روی لنیکها را رصد کنند- در مورد ایمیل وجود ندارند. با تو.. ... ادامه مطلب