خرید رپورتاژ ارزان با بهترین بازخورد

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

مقدمه

رپورتاژ ارزان، یک روش کم هزینه و به صرفه در عرصه تبلیغات است. این روش برای همه مشاغل، به ویژه کسب و کارهای کوچک، مناسب بوده و تاثیرات فوق العاده ای در زمینه افزایش فروش خواهد داشت. امروزه تبلیغات در فضای مجازی به روشی فراگیر تبدیل شده و دیگر تبلیغات عینی و بصری، جایگاه سابق را ندارند.

رپورتاژ همان روش تبلیغاتی مرسوم در فضای مجازی است که امکان رونق کسب و کارها را به وجود آورده است. اگر دارای یک کسب و کار اینترنتی کوچک بوده و مایلید با سرعت بیشتری در مسیر فروش حرکت کنید؛ تنها ابزار شما برای تحقق این امر، رپورتاژ خواهد بود.

چه رسانه هایی برای خرید رپورتاژ آگهی مناسب هستند؟

(رپورتاژ خبری- رپورتاژ وبلاگی داخلی- رپورتاژ وبلاگی خارجی- رپورتاژ دانشگاهی)

برای خرید رپورتاژ آگهی باید به یک نکته مهم توجه فرمایید که آن انتخاب درست رسانه است. با این انتخاب، از تاثیرات رپورتاژ آگهی بهره مند خواهید گشت. مهمترین تاثیر، رشد سریع تر در کسب و کار است. اما اگر انتخاب هوشمندانه ای انجام ندهید؛ به جای پیشرفت، در مسیر پسرفت حرکت کرده و سایتتان نیز رشدی نخواهد کرد.

زمانی که تصمیم به انتخاب رسانه دارید؛ به هزینه رپورتاژ آگهی توجه نمایید. این هزینه باید مطابق با بودجه باشد. دومین نکته، توجه به دامین اتوریتی است که از سوی سایت MOZ اعمال می گردد. دامن اتوریتی همان نمره ای است که محبوبیت و رتبه سایت را نزد گوگل نشان می دهد.

رپورتاژ ارزان، جایگزینی مناسب برای تبلیغات پر هزینه

سن دامنه، موضوع سایت و رتبه الکسا

اما فاکتور دیگری که نشان می دهد باید رپورتاژ ارزان را از کدام رسانه تهیه فرمایید؛ سن دامنه است. اگر رسانه انتخابی شما از سن دامنه یعنی فعالیت زیاد و طولانی برخوردار باشد، قطعا گزینه خوبی بوده و با ارائه رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی به گسترش فروش، کمک شایانی خواهد کرد.

رسانه ای که از ترافیک بالا برخوردار می باشد؛ می تواند گزینه مطلوبی برای خرید رپورتاژ ارزان و پر بازده باشد. موضوع سایت یا رسانه انتخابی باید متناسب با موضوع شما باشد. حتی اگر یک دسته بندی در سایت هم به این موضوع اختصاص یافته باشد؛ کافیست. رسانه ای که از رتبه الکسای بهتری برخوردار است، یعنی ترافیک بالاتری داشته و محبوبیت بیشتری دارد، پس این رسانه نیز گزینه ایده آلی به شمار می آید.
رپورتاژ خبری چیست؟ برای چه افرادی مناسب است؟

رپورتاژ خبری ارزان یکی دیگر از روش های تبلیغاتی موثر است که در مقابل رپورتاژ آگهی قرار دارد. این روش برای همه افراد و کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهای نوپا، مناسب می باشد. رپورتاژ خبری یک نوع تولید محتوای خبری است که در برگیرنده اطلاعات کاربردی برای خواننده می باشد.

این خبر در رابطه با محصولات و خدماتی خاص جمع آوری شده و در انتهای محتوا، سایت یا شرکتی که آنها را ارائه می دهد؛ معرفی می گردد. در رپورتاژ خبری، روی تبلیغات، خیلی مانور داده نمی شود. به عبارت دیگر رپورتاژ خبری را می توان نوعی محتوای نیمه تبلیغاتی خطاب کرد که روی مسائل فروش، سئو، رتبه سایت و جذب مخاطب، بیشترین تاثیر را دارد.
معرفی چند نمونه از سایت های انتشار رپورتاژ خبری

در حال حاضر سایت های متعددی در زمینه انتشار رپورتاژ خبری فعالیت دارند. حتی برخی از سایت ها جهت ارائه نمونه کار اقدام به انتشار رپورتاژ رایگان در همان دفعه نخست نموده اند. تبلیغات رپورتاژ آگهی و تبلیغات رپورتاژ خبری از مهمترین فعالیت این سایت ها به شمار آمده و بهترین نتیجه را در پی خواهند داشت. اما بشنوید در رابطه با 5 نمونه از بهترین سایت های انتشار رپورتاژ خبری:

آپ بک لینک

2 .

3 .
4 .
5 .

رپورتاژ وبلاگی داخلی چیست و برای چه مشاغلی مناسب است؟

رپورتاژ وبلاگی داخلی حاوی مطالبی شبیه به مطالب وبلاگ بوده و در خصوص موضوعی عام صحبت می کند. این رپورتاژ در سایت های داخلی که مطالب وبلاگی منتشر می کنند؛ درج شده و برای مشاغلی که با مشتریان داخلی سروکار داشته یا در داخل ایران فعالیت دارند، مناسب به نظر می رسد. رپورتاژ وبلاگی داخلی با هدف لینک سازی منتشر شده و رتبه سایت را تغییر می دهد. این تغییر مثبت است.
معرفی چند نمونه از سایتهای انتشار رپورتاژ وبلاگی ایرانی

blogfa.com

Avablog.ir

Blogsky.com

Persianblog.com

Parsiblog.com

رپورتاژ دانشگاهی چیست؟ برای چه مشاغلی مناسب است؟

رپورتاژ دانشگاهی edu نوعی از رپورتاژ ارزان محسوب می شود. این رپورتاژ در وبسایت های دانشگاهی معتبر درج شده و بک لینک قوی را ایجاد می نماید. وبسایت های دانشگاهی از جایگاه بسیار خوبی در گوگل برخوردار بوده و ارزش بالایی دارند؛ به همین دلیل تبدیل به بهترین گزینه جهت انتشار رپورتاژ تبدیل شده اند.

با توجه به محبوبیت این سایت ها، کلمات کلیدی، رتبه بهتری اخذ کرده و رتبه سایت نیز در همین وضعیت قرار خواهد گرفت. وبسایت های دانشگاهی جدای از محبوبیت، ریسک کمی داشته و لینک فالو دائمی را به شما هدیه می دهند. مشاغلی که به نوعی با آموزش در ارتباط هستند؛ کاندیدای خوبی برای رپورتاژ دانشگاهی اند.
معرفی چند نمونه از سایت های انتشار رپورتاژ دانشگاهی

adelaide.edu.a

utoronto.ca

cornell.edu

رپورتاژ وبلاگی خارجی چیست؟ و برای چه افرادی مناسب است؟

رپورتاژ وبلاگی خارجی که یکی از انواع رپورتاژ ارزان محسوب می شود؛ همانطور که از نامش پیداست، در سایت های وبلاگی خارجی معتبر انتشار می یابد. این رپورتاژ، بک لینک قوی از سوی سایت های بین المللی و خارجی را در پی دارد.

همچنین رپورتاژ فوق برای سایت ها و شرکت هایی که فعالیتشان در خارج از کشور نیز ادامه دارد؛ مناسب می باشند. اگر سایتتان دارای مشتریان خارجی مثلا مشتریان فرانسوی است؛ بهتر است رپورتاژهای وبلاگی تان هم از سایت های فرانسوی باشند. این کار علاوه بر بهبود رتبه سایت، اعتبار سایت را چند برابر خواهد کرد.

معرفی چند نمونه وب سایت انتشار رپورتاژ وبلاگی خارجی

www.usatoday.com

www.dailymail.co.uk

www.nypost.com

www.marketwatch.com

www.ibtimes.com

مشاوره رایگان رپورتاژ

امروزه روش های افزایش فروش تغییر کرده و رپورتاژ، از میان این روش ها، تاثیرات بهتری از خود نشان داده است. اکنون با خرید رپورتاژ ارزان از می توانید بازدهی بالای این روش را دریافت کرده و با همان نتیجه مورد انتظار یعنی افزایش فروش روبرو شوید.علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، از خدماتی نظیر مشاوره رایگان بهره مند خواهید گشت.

تنها کافیست یک بار سفارش تولید محتوا برای رپورتاژ را ثبت کنید تا بعد از آن متوجه اثرات عالی رپورتاژ شوید. نگرانی درباره قیمت رپورتاژ آگهی تبدیل به امری بیهوده خواهد شد؛ چرا که ما با در نظر گرفتن کمترین هزینه پکیج رپورتاژ آگهی، امکانی مناسب جهت خرید رپورتاژ ارزان را فراهم نموده ایم.

در انتها

خرید رپورتاژ آگهی به ویژه رپورتاژ ارزان از مجموعه، یکی از اقدامات هوشمندانه ای است که از سوی بسیاری از کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای فعال در حوزه فروش اینترنتی صورت گرفته است. اگر تا به حال دغدغه تان این بود که رپورتاژ آگهی ارزان را از کجا بخریم، اکنون این دغدغه به خوبی رفع شده است.

خرید رپورتاژ آگهی قوی با قیمت ارزان و نتیجه ای فراتر از انتظار، شدنی است. با این اقدام، کسب و کار کوچکتان، در آینده ای نزدیک تبدیل به کسب و کاری بزرگ خواهد شد. پس از آن نیز تحولی چشمگیر در زمینه فروش را شاهد خواهید بود. تحولی که علاوه بر کار، در زندگی شخصی تان نیز رخ خواهد داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *